Dengan sekali lafaz kakak Neelofa Noor Nabila Mohd Noor 36 sah bergelar isteri Engku Emran Engku Zainal Abidin 46 di Masjid At Taqwa Taman Tun Dr Ismail di sini jam 1002. Ini kerana si cantik manis berkenaan merupakan isteri kepada pelakon kacak bertubuh sasa Sharnaaz Ahmad pada ketika itu.


Biodata Noor Nabila Kakak Pelakon Neelofa Iluminasi

Pelakon Sharnaaz Ahmad berterima kasih kepada pasangannya Noor Nabila Mohd Noor kerana tidak pernah menafikan hak sebagai bapa kepada zuriat mereka Jebat Jayden yang bakal menginjak usia dua tahun bulan depan.

Noor nabila mohd noor pernah berkahwin. Bapanya berketurunan Melayu dan ibunya Noor Kartini Noor Mohamed berdarah peranakan. Sebelum dia memutuskan untuk berkahwin dengan Noor Nabila hari ini Engku Emran pernah berumah tangga dengan penyanyi Malaysia Erra Fazira pada 2007 dan pelakon terkenal dari indonesia Laudya Cynthia Bella. Beliau dilahirkan sebagai Noor Neelofa binti Mohd Noor pada Jumaat 10 Februari 1989 Masihi bersamaan 4 Rejab 1409 Hijrah di Pasir Mas Kelantan dan merupakan anak ketiga daripada sembilan adik-beradik beliau mempunyai lima adik-beradik berlainan bapa.

Laudya Cynthia Bella sebelum ini sering mengelakkan diri daripada mengulas mengenai hal peribadi termasuklah isu rumah tangga. Sejak semalam spekulasi hubungan Noor Nabila atau nama sebenarnya Noor Nabila Mohd Noor dan bekas suami Laudya Cynthia Bella itu tular dalam. Bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor mengakui kini dirinya telah menjalani kehidupan baru selepas sah berpisah dengan aktor berkenaan secara hakam pada 9 Julai lalu.

PETALING JAYA Belum cukup sehari gosip cinta antara Noor Nabila 37 dan Engku Emran 46 mula mendapat perhatian netizen di negara seberang Indonesia. Menurut Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad usia perkahwinan mereka baharu menjangkau dua tahun dan. Laudya Cynthia Bella sebelum ini sering mengelakkan diri daripada mengulas mengenai hal peribadi termasuklah isu rumah tangga.

Ini merupakan perkahwinan ketiga buat pasangan ini yang sebelum ini pernah gagal dalam dua perkahwinan terda. Memilih Noor Nabila untuk menjadi teman hidupnya seperti merupakan pilihan yang tepat untuk Emran. Terdahulu Emran berkahwin dengan pelakon Erra Fazira dan dikurniakan seorang cahaya mata Engku Aleesya.

PERKAHWINAN bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin pada pagi Jumaat menjadi perhatian netizen selain mendapat liputan meluas media. Ini merupakan perkahwinan ketiga buat pasangan ini yang sebelum ini pernah gagal dalam dua perkahwinan terdahulu. Hasil perkahwinan itu mereka mempunyai seorang cahaya mata lelaki Jebat Jayden Ahmad yan kini berusia dua tahun setengah.

KALAU saya berkahwin untuk bercerai saya tak akan kahwin itu penjelasan pelakon Sharnaaz Ahmad apabila didakwa sengaja melengahkan urusan penceraiannya dengan kakak Neelofa Noor Nabila Mohd Noor. Ini merupakan perkahwinan ketiga buat pasangan ini yang sebelum ini pernah gagal dalam dua perkahwinan te. KUALA LUMPUR Kakak Neelofa Noor Nabila 36 melangsungkan pernikahan dengan pilihan hatinya Engku Emran Engku Zainal Abidin 46 pukul 1002 pagi tadi di Masjid At Taqwa Taman Tun Dr Ismail sekali gus melenyap spekulasi hubungan mereka sebelum ini.

Majlis pernikahan diadakan di kediaman Noor Nabila di Duta Tropika Kuala Lumpur. Noor Nabila Mohd Noor atau nama popularnya Noor Nabila merupakan seorang usahawan wanita yang memegang peranan sebagai Pengarah Urusan syarikat pengeluar tudung jenama Naelofar NH Prima International Sdn Bhd. View this post on Instagram.

Ini merupakan perkahwinan ketiga buat pasangan ini yang sebelum ini pernah gagal dalam dua perkahwinan terda. Emran yang pernah berkahwin dengan artis Laudya Cynthia Bella ini diketahui berkahwin buat kali ketiga. Nama Noor Nabila Mohd Noor atau mesra disapa Nabila tiba-tiba sensasi dan tular di media sosial setahun yang lalu.

Ramai tumpang gembira dengan perkahwinan mereka termasuklah bekas suami Nabila iaitu Sharnaaz Ahmad yang juga merupakan seorang pelakon. Bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor mengakui kini dirinya telah menjalani kehidupan baru selepas sah berpisah dengan aktor berkenaan secara hakam pada 9 Julai laluMalah kakak kepada selebriti terkenal Neelofa ini turut mengakui dia kini perlu sayangi diri terlebih dahulu selain mahu kembali menjadi individu yang lebih bersemangat. Dua tahun rapat bersama dan menamatkankan dengan perkahwinan pada 31 Mac 2017.

PERKAHWINAN bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin pada pagi Jumaat menjadi perhatian netizen selain mendapat liputan meluas media. Engku Emran Noor Nabila bergelar suami isteri. Biodata Noor Nabila Isteri Pelakon Sharnaaz Ahmad.

PERKAHWINAN bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin pada pagi Jumaat menjadi perhatian netizen selain mendapat liputan meluas media. Adik-beradiknya termasuk pelakon dan pengacara Neelofa Ameera Khan instafamous dan Athisha Khan instafamous. PERKAHWINAN bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin pada pagi Jumaat menjadi perhatian netizen selain mendapat liputan meluas media.

Noor Nabila Mohd Noor kakak kepada pelakon dan usahawanita Neelofa merupakan isteri kepada Sharnaaz. Sebelum dia memutuskan untuk berkahwin dengan Noor Nabila hari ini Engku Emran pernah berumah tangga dengan penyanyi Malaysia Erra Fazira pada 2007 dan pelakon terkenal dari indonesia Laudya Cynthia Bella. Pelakon filem Wangi itu berkata tiada apa lagi yang dimahu kerana dia sudah dapat apa.

Nabila pernah berkahwin dengan. Minggu lalu wargamaya berkongsi kisah mengejutkan dengan perkahwinan Noor Nabila Mohd Noor bersama Engku Emran Engku Zainal Abidin. Malah kakak kepada selebriti terkenal Neelofa ini turut mengakui dia kini perlu sayangi diri terlebih dahulu.

12m Followers 2274 Following 2521 Posts - See Instagram photos and videos from Noor Nabila noornabila. Noor Nabila Mohd Noor 36 menafikan dia dan suaminya Engku Emran Engku Zainal Abidin 46 mengikat tali pertunangan seperti didakwa sebelum ini. Sementara itu Noor Nabila 37 yang merupakan kakak kepada pengacara dan usahawan popular Neelofa pernah berkahwin dengan aktor Sharnaaz Ahmad namun jodoh tidak panjang apabila bercer4i pada Julai tahun lalu.


Memang Mahu Berkahwin Lagi Noor Nabila Vanilla Daily