Bahkan disela-sela waktu terlihat pula Oki dan keluarga menghabiskan waktu di beberapa tempat wisata. Umpama saham akhirat buatnya dan suami Azfaizul Ahtan pelakon drama Nur ini mengakui dia gembira dan semakin yakin kerana.


Harap Dapatlah Suami Buat Begini Noorkhiriah

Pelakon Noorkhiriah Ahmad Shapie 44 bersyukur apabila dia kini berjaya mempunyai empat buah van jenazah di bawah Pertubuhan Amal Nur By Khiriah yang diusahakannya sendiri lebih setahun lalu.

Noor khiriah dan suami. Terdahulu Noorkhiriah dan suami Azfaizul telah mendirikan rumah tangga sejak 13 tahun lalu dan dikurniakan dua anak Muhammad Hudhaifah 10 dan Muhammad Yusooff 8. Suami dan saya memang buat aktiviti uruskan jenazah untuk pertubuhan kami secara percuma. Menurut Umie atau nama sebenarnya Umi Khalsum Rahmad Ali majlis itu hanya dihadiri tetamu perempuan iaitu dalam kalangan rakan selebriti dan teman.

Sebelum Meningg4l Akak Nak Tingg4lkan Sesuatu Sem0ga Allah Pand4ng Usaha Kecil Ini Noorkhiriah Detik Kini Viral. Menerusi hantaran di Instagram IG Umie 49 telah mengadakan sebuah majlis kesyukuran buat Heliza dan dalam masa sama bagi meraikan pelakon Noor Khiriah yang baru sahaja selesai khatam Al-Quran. Harap Dapatlah Suami Buat Begini.

Namun selepas itu tawaran tersebut ditarik semula berikutan produksi menjelaskan kesilapan mereka. Intip beberapa fotonya berikut ini. Saham akhirat Noorkhiriah dan suami urus jenazah percuma.

5 Potret Seru Oki Setiana Dewi Bersama Keluarga Liburan di Los Angeles. Tak sendirian Oki bersama dengan suami dan anak-anaknya. Kata Noorkhiriah 42 atas rezeki yang hadir dia dan suami berikrar akan terus membantu orang ramai tidak kira usia.

Pelakon Noorkhiriah Selamat Bersalin Sensasi Selebriti. Dari mandi kafan solat sampai hantar ke tanah perkuburan tidak perlu bayar walau sepuluh sen ujarnya. Abp 2010 Noorkhiriah Jangka Tewas Hiburan Mstar.

Liburan mereka begitu seru. Daripada terus-menerus berkongsi hidup dengan suami durjana tidak rugi sekiranya seseorang wanita meninggalkan sengsara yang didepani dan mencari kebahagiaan sendiri kata pelakon Noorkhiriah. Dari mandi kafan solat sampai hantar ke tanah perkuburan tidak perlu bayar walau sepuluh sen katanya.

Malah mereka juga mengambil seorang anak angkat pada tahun lalu. Jangan lupa Like dan Follow Facebook Twitter Instagram Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik. Jelas pelakon berbakat besar itu pendedahan tersebut terpaksa dibuat kerana merasakan dirinya.

Mesej Yang dihantar Oleh Suami Noorkhiriah Memang Deep Ter0k. Saya dan suami Azfaidzul Antan telah sepakat kalau bayi lelaki dia yang akan beri nama manakala kalau perempuan saya yang kena beri jadi sekarang saya tak tahu apa namanya sebab suami sedang uruskan pendaftaran nama bayi katanya dalam nada suara yang lemah ketika dihubungi. Pelakon Noorkhiriah Ahmad Shapie 44 bersyukur apabila dia kini berjaya mempunyai empat buah van jenazah di bawah Pertubuhan Amal Nur By Khiriah yang diusahakannya sendiri lebih setahun lalu.

Suami dan saya memang buat aktiviti uruskan jenazah untuk pertubuhan kami secara percuma. Wanita 32 tahun ini bahkan terlihat mengajak suami serta anak-anaknya dan sang ibu menuju Los Angeles. Oki Setiana Dewi tengah menikmati liburan di Los Angeles California Amerika Serikat.

Untuk rekod selain Muhammad Hudhaifah Noorkhiriah dan suami turut memiliki anak lelaki Muhammad Yusoff 10 dan seorang anak angkat perempuan dinamakan Nur berusia duta tahun. Kata Noorkhiriah 42 atas rezeki yang hadir dia dan suami berikrar akan. Terima kasih atas doa suami akak dah boleh selesai pembedahan dan sekarang masih belum sedar semuanya.

Menurut Noorkhiriah hasratnya untuk menyediakan perkhidmatan tersebut itu mula digerakkan pada Ramadan lalu selepas mendapat sokongan dan dorongan daripada suaminya. Seorang pelakon dan pelawak wanita Malaysia ini aktif di kaca televisyen sejak tahun 1999 lagi. Rabu 29 Desember 2021 070440 Reporter.

Doa adalah senjata orang Mukmin maka doakanlah pertubuhanamalnurbykhiriah dipermudahkan Allah untuk membantu mereka yang memerlukan tak kira tua muda miskin dan kaya. Doa korang yang saya perlukan. Foto ihsan InstagramKhiriah17 KUALA LUMPUR 26 Jun Impian pelakon Noorkhiriah Ahmad Shapie dan suaminya Azfaizul Ahtan untuk menyediakan kenderaan van jenazah percuma terlaksana.

Noorkhiriah Sanggup Ambil Anak Angkat. Bagai Mimpi Noorkhiriah Sebak Kerana Sudah Punya 4 Buah Van Jenazah. Pelakon Noorkhiriah Ahmad Shapie mengakui gembira kerana usahanya dan suami untuk menyediakan perkhidmatan van jenazah percuma tertunai.

Noor khiriah Binti Ahmad Shapie atau lebih dikenali sebagai Noorkhiriah sebuah nama yang tidak asing lagi di layar perak. Walau bagaimanapun pesanan Noorkhiriah itu adalah secara umum dan tidak ditujukan kepada individu tertentu. Menurut Noorkhiriah kini apa yang diharapkan orang ramai terus mendoakan usahanya bersama suami sentiasa dipermudahkan oleh Allah agar dapat.

Noorkhiriah suami bersyukur usaha urus jenazah percuma dipermudah. Klik untuk baca artikel penuh. Noorkhiriah Dan Suami Sunday August 8 2021 Add Comment Edit.

The post Harap Dapatlah Suami Buat Begini Noorkhiriah Terharu Suami Turut Sama Aktif Buat Kerja Amal first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini. Noorkhiriah Terasa Dipermainkan Menurut Noorkhiriah segalanya telah dimuktamadkan kepadanya termasuk isu bayaran yang dipersetujui. Apa akak boleh katakan yang mana ada pasangan hargailah.

Sebenarnya dah terdetik lama nak buat benda ni. Pelakon Noorkhiriah meluahkan rasa terharu dan sebak kerana kerja-kerja amal yang diusahakan oleh dirinya bersama suami Azfaizul Ahtan sudah pun mencecah usia setahun lebih. Cuma sebelum ini rasa macam on off sampailah bulan Ramadan yang lepas ni terdetik dan beritahu suami.

Diterbitkan 4 bulan lalu. The post Bagai Mimpi Noorkhiriah Sebak Kerana Sudah Punya 4 Buah Van Jenazah first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini. Menerusi posting terbaru Noorkhiriah di Instagram dia menjelaskan suaminya sudah pun selesai dibedah namun masih belum sedar sepenuhnya.

Itu je yang akak boleh cakap. Alhamdulillah syukur akhirnya anak yang hilang ditemui selamat dalam masa yang singkat hasil keprihatinan ramai. Jangan lupa Like dan Follow Facebook Twitter Instagram Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.


12 Gambar Sambutan Hari Jadi Anak Noorkhiriah Di Rumah Anak Yatim