Astro Awani melaporkan Noor Nabila 36 merupakan kakak kepada usahawan dan selebriti tersohor Neelofa memilih Engku Emran 46 sebagai suaminya. Keintiman mereka turut mendapat liputan media di Indonesia.


Pin On Viral Artis

Majlis perkahwinan Noor Nabila dan Engku Emran.

Noor nabila dan engku emran kahwin. Sebelum ini Engku Emran pernah mendirikan rmah tangga dengan pelakon dan penyanyi Erra Fazira dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan Engku Aleesya 11 tahun. Buat masa sekarang tidak ada apa yang saya nak komen demikian kata Noor Nabila mengenai dakwaan dia sudah bertunang dengan ahli perniagaan Engku Emran Engku Zainal Abidin. Sementara itu semalam Nabila dalam kenyataannya kepada HarianMetro baru-baru ini turut memohon supaya dia diberikan ruang peribadi berhubung dkwaan hbngan percintaannya.

Noor Nabila 36 merupakan kakak kepada usahawan dan selebriti tersohor Neelofa memilih Engku Emran 46 sebagai suaminya. Minggu lalu kecoh satu Malaysia dengan gosip cinta antara Noor Nabila dan Engku Emran. Sebelum ini Engku Emran pernah mendirikan rmah tangga dengan pelakon dan penyanyi Erra Fazira dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan Engku Aleesya 11 tahun.

Pasangan itu dinikahkan adik lelaki pengantin perempuan iaitu Mohamed Aqief yang berwakil walikan bapa kandung mereka. Hal itu gara-gara dakwaan segelintir pihak yang mengaitkannya dengan bekas suami pelakon. Sebelum ini Engku Emran pernah mendirikan rmah tangga dengan pelakon dan penyanyi Erra Fazira dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan Engku Aleesya 11 tahun.

Noor Nabila yang juga kakak kepada selebriti popular Neelofa selamat melangsungkan pernikahan dengan ahli perniagaan Engku Emran Zainal Abidin dengan sekali lafaz hari ini. Dalam hantaran Insta Story Neelofa jelitawan itu memuat naik sedutan video Engku Emran dinikahkah oleh adik mereka Mohamed Aqief Mohd Noor dengan hanya sekali lafaz. Noor Nabila kini sah jadi isteri Engku Emran.

Masakan tidak minggu ini banyak kali juga Diva nampak Nabila sengaja. Biarpun tiada pengesahan daripada tuan punya badan hubungan cinta mereka seperti semakin terjawab. Terdahulu hubungan Noor Nabila dan Engku Emran menjadi perbualan hangat netizen walaupun tidak pernah mengesahkan mengenainya.

Engku Emran Noor Nabila bergelar suami isteri. Noor Nabila dan Engku Emran telah mengejutkan ramai orang dengan desas desus berita perkahwinan mereka dan menjadi perbualan hangat para netizen. Namun sebelum ini Nabila memilih untuk berdiam dan enggan memberikan sebarang komen tentang kesahihan berita tersebut.

PETALING JAYA Kurang sebulan kisah cinta Noor Nabila dan Engku Emran hangat diperkatakan terbaharu timbul pula dakwaan mengatakan pasangan itu bakal bernikah esok. Bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila telah selamat melangsungkan perkahwinan bersama Engku Emran sebentar tadi. Pasangan itu dikurniakan anak perempuan Engku Aleesya yang kini berusia 11 tahun.

Sementara itu semalam Nabila dalam kenyataannya kepada HarianMetro baru-baru ini turut memohon supaya dia diberikan ruang peribadi berhubung dkwaan hbngan percintaannya. Sementara itu semalam Nabila dalam kenyataannya kepada HarianMetro baru-baru ini turut memohon supaya dia diberikan ruang peribadi berhubung dkwaan hbngan percintaannya. Kakak kepada selebriti terkenal Noor Neelofa Noor Nabila tiba-tiba menjadi bualan ramai sejak semalam di forum hiburan dan Twitter.

Nabila pada 31 Mac 2017 pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon Sharnaaz Ahmad namun bercer4i pada 9 Julai tahun lalu secara hak4m di Mahkamah. Bagaimanapun tiada dulang hantaran diberi dan dibalas pasangan pengantin berkenaan. Dalam hantaran Insta Story Neelofa jelitawan itu memuat naik sedutan video Engku Emran dinikahkah oleh adik mereka Mohamed Aqief Mohd Noor dengan hanya sekali lafaz.

Kakak kepada pelakon Neelofa yang berusia 36 tahun itu berkata dirinya mahupun Engku Emran sudahpun melalui. Noor Nabila Dan Engku Emran via IG. Nabila dinikahkan oleh adiknya sendiri Mohd Aqief Mohd Noor di sebuah masjid di ibu kota dengan dihadiri oleh ahli keluarga terdekat.

Engku Emran turut menyerahkan sebentuk cincin kepada Noor Nabila sebagai mas kahwin. Jika melihat akun Instagram-nya Engku Emran merupakan seseorang yang gemar besukan. KHABAR angin bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor bakal diijabkabulkan dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin pada Jumaat semakin bertiup kencang.

Artikel berkaitanNoor Nabila Engku Emran Sah Nikah Pagi Ini Sementara itu di Instagram Sharnaaz dilihat tenang dan sempat berkongsi lagu kegemaran ramai Waiting In Vain nyanyian Bob Marley. Akhirnya Noor Nabila Dedah Detik Awal Perkenalan Dengan Engku Emran. Ia kerap menyertai pertandingan larian.

Noor Nabila yang juga kakak kepada usahawan Neelofa selain Pengarah Urusan NH Prima International Sdn Bhd melangsungkan pernikahan dalam majlis tertutup di sebuah masjid di sini tanpa sebarang hebahan kepada media dan masyarakat. Engku Emran merupakan seorang Chief Executive Officer CEO di TV Synergy Sdn Bhd dan Chief Operating Officer COO Suria FM. Nabila yang juga kakak kepada pelakon dan pengacara popular Neelofa ketika dihubungi enggan mengulas lanjut dan mengesahkan berita itu yang tular di media.

Noor Nabila Engku Emran sudah bersuluh. Noor Nabila yang juga kakak kepada selebriti popular Neelofa selamat melangsungkan pernikahan dengan ahli perniagaan Engku. Noor Nabila 36 menerima mas kahwin berupa sebentuk cincin.

Sebelum dia memutuskan untuk berkahwin dengan Noor Nabila hari ini Engku Emran pernah berumah. Dakwaan tersebut timbul menerusi sebuah portal gosip hiburan yang mendakwa keseriusan hubungan Nabila dan Emran sudah sampai ke tahap ikatan perkahwinan. Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad 36 yang diminta mengulas mengenai perkara tersebut bagaimanapun berkata dia tidak berhak untuk mengesahkan.

Bagaimanapun Nabila memilih untuk mengunci mulut dan enggan mengulas mengenai kesahihan khabar angin tersebut. 18 Mac 2021 253 pm. Credit tu tiktok oijomshortsshortvideosnoornabilaengkuemran.

Dalam majlis itu Engku Emran turut menyerahkan sebentuk cincin kepada Noor Nabila sebagai mas kahwin. Pada Khamis desas-desus mengenai Nabila dikatakan bakal melangsungkan perkahwinan menjadi perbualan hangat netizen di media sosial. 14 Mac 2021 1045 am.

Waiting in vain Tatkala. KUALA LUMPUR Kakak Neelofa Noor Nabila 36 melangsungkan pernikahan dengan pilihan hatinya Engku Emran Engku Zainal Abidin 46 pukul 1002 pagi tadi di Masjid At Taqwa Taman Tun Dr Ismail sekali gus melenyap spekulasi hubungan mereka sebelum ini. Noor Nabila Mohd Noor mendedahkan perkahwinannya dengan usahawan Engku Emran adalah bersandarkan kepada kegagalan rumah tangga lalu sebagai panduan.

Erra berkahwin dengan Engku Emran pada 25 Oktober 2007 dan bercerai pada 18 Februari 2014.


Di Usia 57 Tahun Imuda Timang Anak Keempat Alhamdulillah Pada Usia Begini Saya Masih Berpeluang Menimang Zuriat Ini Rezeki Daripada Allah Swt Anak Empati