Dalam live kali ini Sharnaaz memberitahu S. KUALA LUMPUR Bekas suami Noor Nabila iaitu pelakon Sharnaaz Ahmad mengucap tahniah kepada bekas isterinya yang melangsungkan perkahwinan pada hari ini.


Rupa Rupanya Noor Nabila Isteri Sharnaaz Ahmad Bukan Calang Calang Orang Jom Lihat Biodata Beliau Pasti Ramai Terkejut Besar Takcukuptanah

Peminat tentunya ternanti-nanti respon daripada bekas suami Nabila Sharnaaz Ahmad.

Bekas suami noor nabila sebelum sharnaaz. Sharnaaz merupakan bekas suami Noor Nabila dan hasil perkahwinan sebelum ini mereka dikurniakan anak lelaki Jebat Jayden. Sharnaaz berkongsi mengenai keadaannya di Instagram. Noor Nabila Mohd Noor atau nama popularnya Noor Nabila merupakan seorang usahawan wanita yang memegang peranan sebagai Pengarah Urusan syarikat pengeluar tudung jenama Naelofar NH Prima International Sdn Bhd.

Pernikahan pertamanya dilakukan pada 2013 namun setahun kemudian Noor Nabila memutuskan bercerai. Sharnaaz juga berharap kakak kepada selebriti Neelofa dan Engku Emran akan menempuh alam rumah tangga yang bahagia hingga ke akhir hayat. Pelakon Sharnaaz Ahmad dan bekas isteri Noor Nabila mencapai kata sepakat dan bersetuju dengan tuntutan yang dimeterai dalam perjanjian penghakiman persetujuan di Mahkamah Tinggi.

Tiada angin tiada ribut timbul gosip di Cari Forum terkait kakak kepada seorang selebriti terkenal iaitu Noor Nabila dengan bekas suami. Sebelum ini viral di media sosial mengenai pelakon kacak Shukri Yahya bergurau di IG Live ingin membawa bekas suami Noor Nabila iaitu Sharnaaz Ahmad menaiki belon udara panas. Merupakan kakak kepada pelakon pengacara dan usahawanita hebat Neelofa.

Terbaru Sharnaaz dilihat sekali lagi melakukan IG Live bersama Shukri Yahya. Ketika dihubungi Gempak Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad berkata itu adalah hak Nabila jadi lebih baik untuk dia tidak mencampuri urusan berkenaan. Jebat kini dipelihara secara bergilir-gilir oleh Sharnaaz dan Noor Nabila.

Ketika dihubungi Gempak Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad berkata itu adalah hak Nabila jadi lebih baik untuk dia tidak mencampuri urusan berkenaan. Umum mengetahui pasangan ini pernah mendirikan rumahtangga sebelum ini dan ini adalah perkahwinan ketiga bagi kedua-duanya. Jebat kini dipelihara secara bergilir-gilir oleh Sharnaaz dan Noor Nabila.

Umum sedia tahu bahawa Sharnaaz merupakan bekas suami kepada Noor Nabila yang sudah berkahwin dengan Engku Emran pada dau minggu lalu. Pelakon Sharnaaz Ahmad 36 enggan mengulas lanjut mengenai spekvlasi yang melibatkan bekas isterinya Noor Nabila Mohd Noor dan Engku Emran. Berketurunan Melayu sebelah ayah Pakistan dan Arab sebelah ibunya.

PELAKON Sharnaaz Ahmad enggan menceraikan isterinya Noor Nabila Mohd Noor kerana ingin menyelamatkan rumah tangga yang mereka dibina sejak dua tahun lalu. Sharnaaz merupakan bekas suami Noor Nabila dan hasil perkahwinan sebelum ini mereka dikurniakan anak lelaki Jebat Jayden. Sharnaaz Ahmad dan bekas isterinya Noor Nabila Mohd.

Pernah berkahwin pada Julai 2013 namun berpisah pada 2014. Pelakon Sharnaaz Ahmad 36 enggan mengulas lanjut mengenai spekvlasi yang melibatkan bekas isterinya Noor Nabila Mohd Noor dan Engku Emran. Walaupun sudah berpisah pelakon lelaki tersebut tetap mendoakan yang terbaik buat bekas isterinya dan mengucapkan selamat pengantin baru buat Noor Nabila dan Engku Emran.

Noor akhirnya menemui jalan damai apabila kedua-duanya bersetuju dengan tuntutan yang dimeterai dalam satu perjanjian penghakiman persetujuan di Mahkamah Tinggi Syariah di sini hari ini. Noor Nabila sah bergelar isteri Engku Emran. PETALING JAYA Belum cukup sehari gosip cinta antara Noor Nabila 37 dan Engku Emran 46 mula mendapat perhatian netizen di negara seberang Indonesia.

Pelakon Sharnaaz Ahmad mengucapkan tahniah kepada bekas isterinya Noor Nabila Mohd Noor itu yang kini bergelar isteri. Ini Pesanan Sharnaaz Buat Nabila Dan Engku Emran. Fakta Menarik Tentang Noor Nabila.

Rata-rata netizen serta rakan selebriti turut mendoakan agar bekas suami kepada usahawan Noor Nabila itu cepat sembuh. Sejak semalam spekulasi hubungan Noor Nabila atau nama sebenarnya Noor Nabila Mohd Noor dan bekas suami Laudya Cynthia Bella itu tular dalam. Hubungan mereka bermula selepas Nabila meminta adiknya Neelofa untuk memperkenalkan dia dengan Sharnaaz.

Noor Nabila sah bergelar isteri Engku Emran. Sebelum menikah dengan mantan suami Laudy Cynthia Bella Noor Nabila ternyata sudah bercerai dua kali. Apa-apa pun saya doakan awak cepat sembuh.

Sehubungan itu Hakim Syarie Ahmad Muttaqi Ismail memerintahkan satu jawatankuasa pendamai JKP dibentuk pada 30 September bagi mencari penyelesaian dalam kes tuntutan. Dakwaan Noor Nabila Sudah Bertunang Dgn Engku Emra Ini reaksi sempoi Sharnaaz. Sejak kebelakangan ini timbul desas-desus mengenai rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan isterinya Noor Nabila yang dikatakan sedang bermasalah.

Adik-beradiknya termasuk pelakon dan pengacara Neelofa Ameera Khan instafamous dan Athisha Khan instafamous. Advertisement Rumah tangga mereka dikatakan goyah selepas netizen perasan kedua-duanya tidak lagi memuat naik foto bersama mahupun mengucapkan kata-kata cinta. SURYACOID - Masa lalu Noor Nabila istri baru Engku Emran terungkap.

Baru sahaja pagi ini berlangsungnya majlis pernikahan Noor Nabila dan Engku Emran. Malah Sharnaaz sering dilihat memuat naik.


Bermasalah Rumahtangga Dengan Nabila Tapi Terkejut Nama Syukri Yahaya Dipetik Akhirnya Sharnaaz Ahmad Bongkarkan Sesuatu Empirekini Website