KUALA LUMPUR - Pergolakan rumah tangga antara pelakon popular Sharnaaz Ahmad dan bekas isterinya Noor Nabila Mohd Noor akhirnya menemui noktah selepas kedua-duanya bersetuju. Noor akhirnya menemui jalan damai apabila kedua-duanya bersetuju dengan tuntutan yang dimeterai dalam satu perjanjian penghakiman persetujuan di Mahkamah Tinggi Syariah di sini hari ini.


Sharnaaz Ahmad Dan Azira Shafinaz Bercinta Mykmu Net

Malah Sharnaaz sering dilihat.

Adakah sharnaz ahmad dan noor nabila masih bersama. Noor Nabila telah melantik ayah tirinya Abdul Halim Khan manakala Sharnaaz melantik kakaknya Dr Sherrini Ahmad Bazir Ahmad sebagai wakilnya. Hmmph niat seseorang itu sukar untuk kita ketahui tetapi kami mungkin bersetuju dengan pendapat sesetengah peminat adakah Intan Suraya tidak tahu status Sharnaaz Ahmad. Dalam pada itu Noor Nabila pernah berkahwin pada Julai 2013 dan berpisah pada 2014 Noor Nabila Merupakan Kakak Kepada Pelakon Wanita Popular Neelofa.

Status rumah tangga mereka masih menjadi tanda tanya bagaimanapun Sharnaaz Ahmad memilih untuk berbaik dengan Noor Nabila demi kebaikan dan kebahagiaan anak. Nabila memberikan alasan bahawa tiada persefahaman dan tinggal berasingan sejak Februari 2018 menjadi punca kepada tuntutan penceraiannya. Staf VD May 21 2020 Status rumah tangga mereka masih menjadi tanda tanya bagaimanapun Sharnaaz Ahmad memilih untuk berbaik dengan Noor Nabila demi kebaikan dan kebahagiaan anak mereka Jebat Jayden kini berusia setahun.

Advertisement Rumah tangga mereka dikatakan goyah selepas netizen perasan kedua-duanya tidak lagi memuat naik foto bersama mahupun mengucapkan kata-kata cinta. Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Sepakat Selesai Tuntutan Sharnaaz Ahmad dan bekas isterinya Noor Nabila Mohd. Sharnaaz Nabila capai kata sepakat.

Noor Nabila juga didakwa memuat naik status yang dikatakan menguatkan lagi spekulasi dirinya berdepan masalah rumah tangga. Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila antara pasangan yang cukup popular sekarang. DRAMA kisah rumah tangga Sharnaaz Ahmad memasuki episod baharu apabila pelakon itu memfailkan permohonan nusyuz terhadap isterinya iaitu Noor Nabila Mohd.

Sharnaaz Ahmad Masih Sayang Tukar Fikiran Enggan Cerai Nabila Hiburan Mstar. Baru-baru ini timbul desas-desus mengenai rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan isterinya Noor Nabila yang dikatakan kini sedang bermasalah. Noor Nabila dua dari kiri dan Sharnaaz kanan bersama peguam mereka ketika ditemui selepas selesai prosiding hari ini.

Dah Tak Nampak Ikuti Penjelasan Noor Nabila Selepas Prosiding Hakam. Advertisement Jika lihat daripada pakaian Sharnaaz dan Noor Nabila mereka persis seperti. Sekalipun perbicaraan kes mereka masih belum selesai kedua-duanya mencapai kesepakatan untuk kebahagiaan Jebat.

Syamsul Firdaus Bin Hj. Bbn13 May 21 2020 Status rumah tangga mereka masih menjadi tanda tanya bagaimanapun Sharnaaz Ahmad memilih untuk berbaik dengan Noor Nabila demi kebaikan dan kebahagiaan anak mereka Jebat Jayden kini berusia setahun. Menurut Nabila sejak Februari lagi dia dan Sharnaaz sudah tinggal berasingan kerana tiada lagi persefahaman antara mereka.

Mengetepikan eg0 masing-masing Sharnaaz dan Nabila berdamai sejak Ramadhan lalu. Akhirnya Sharnaaz Ahmad tampil bersuara luahkan sesuatu lepas tular tentang khabar angin Noor Nabila dan Engku Emran akan nikah. Dalam diam rupanya sampai macam ni luahan Sharnaz Ahmad.

Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Sepakat Besarkan Anak Bersama Posted By. Pasangan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila masih mengekalkan hubungan baik mereka demi putera kesayangan Jebat Jayden. Perlantikan tersebut merupakan susulan apabila Sharnaaz tidak bersetuju dengan tuntutan cerai Noor Nabila yang memfailkan permohonan cerai secara baik pada 27 Ogos lalu mengikut Seksyen 47 Akta.

Bagi meraikan rumah tangga yang baru dibina semalam pasangan ini telah mengadakan majlis resepsi yang tampak mewah dan meriah di The Royale Chulan Damansara. Susulan pendedahan isterinya itu Sharnaaz menyifatkan tindakan Nabila itu adalah salah dan kurang manis. Berikut komen-komen Sharnaaz bersama Noor Nabila yang dianggap sweet oleh netizen - Boleh tahan romantik abang otong niSiapalah yang sengaja cetuskan fitnah tu mesti dengki ataupun cemburu dengan kebahagiaan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila.

Mohd Supri Al-Hafiz iaitu Imam Masjid Damansara Perdana Petaling Jaya selaku wakil wali dan disahkan oleh Ustaz Muhammad. Pada 31 Mac lepas Sharnaaz Ahmad selamat diijabkabulkan dengan Noor Nabila hanya dengan sekali lafaz sahaja. Sejak kebelakangan ini timbul desas-desus mengenai rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan isterinya Noor Nabila yang dikatakan sedang bermasalah.

Fakta Menarik Tentang Noor Nabila. Blogger March 20 2021 0 Comments. Menurut Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad 34 dia bertindak sedemikian kerana ingin memperbetulkan spekulasi yang sedang diperkatakan mengenai.

Ermm mungkin juga ini petanda Sharnaaz dan Noor Nabila perlu cepat-cepat kahwin agar tidak timbul lagi kes seperti ini. Pernah berkahwin pada Julai 2013 namun berpisah pada 2014. Umum mengetahui kemelut rumah tangga Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila masih tiada kesudahannya lagi.

Berketurunan Melayu sebelah ayah Pakistan dan Arab sebelah ibunya. Jebat Dah Pandai Sebut Baba Netizen Gembira Hubungan Sharnaaz Dan Isteri Kembali Pulih Menjelang Ramadan Hiburan Mstar. Hubungan mereka bermula selepas Nabila meminta adiknya Neelofa untuk memperkenalkan dia dengan Sharnaaz.

Sharnaaz dan Noor Nabila mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak Jebat Jayden Ahmad yang kini berusia setahun. Mingguan Wanita Nabila Menangis Sharnaaz Enggan Bercerai. Merupakan kakak kepada pelakon pengacara dan usahawanita hebat Neelofa.

Selain itu Nabila turut memberikan alasan Sharnaaz memberi nafkah zahir yang tidak mencukupi iaitu hanya RM500 sebulan walaupun mampu untuk memberi lebih daripada itu. Sharnaaz Ahmad dan isteri sudah tinggal berasingan. Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Sepakat Besarkan Anak Bersama Posted By.

Sementara itu Sharnaaz Ahmad pernah menjalin hubungan cinta bersama penyanyi Shila Amzah sekitar 2011 dan hubungan mereka berakhir sekitar 2013. Terdahulu Nabila mendedahkan tiada sebarang usaha berdamai dilakukan suaminya sepanjang setahun mereka tinggal berasingan. Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Sepakat Besarkan Anak Bersama Vanilla Daily.

Mengakui ingin mempunyai keluarga beliau sendiri Sharnaaz nampaknya ingin serius bersama kakak Neelofa itu selepas memberikan komen ingin tua bersama-sama kekasihnya itu. Setelah 2 tahun menyemai cinta akhirnya pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila akhirnya telah selamat diijabkabulkan pada tepat jam 915 malam dengan sekali lafaz dan telah dinikahkan oleh Ustaz Hj. Rumah tangga mereka dikatakan goyah selepas netizen perasan kedua-duanya tidak lagi memuatnaik foto bersama mahupun mengucapkan kata-kata cinta.

Beliau menambah pihaknya cuba mencari jalan penyelesaian termasuk melalui keluarga kedua-dua belah pihak namun masih menemui jalan buntu.


Sharnaaz Ahmad Masih Sayang Tukar Fikiran Enggan Cerai Nabila Hiburan Mstar