Kata aktres itu disebabkan bengang dengan perbuatan bekas suaminya dia terpaksa membongkarkan semua rahsia buruk Zaidi yang selama ini dipendam olehnya. Bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor mengakui kini dirinya telah menjalani kehidupan baru selepas sah berpisah dengan aktor berkenaan secara hakam pada 9 Julai laluMalah kakak kepada selebriti terkenal Neelofa ini turut mengakui dia kini perlu sayangi diri terlebih dahulu selain mahu kembali menjadi individu yang lebih bersemangat.


Sambut Ulang Tahun Ke 12 Nabila Beri Ucapan Terindah Untuk Engku Aleesya Dresses Academic Dress Fashion

Sharnaaz Nabila Sah Cerai.

Anak noor nabila dengan bekas suami. Noor Nabila Engku Emran sah suami isteri Semuanya berjalan serba ringkasapa yang penting kami mahukan keberkatan Untuk rekod Erra pernah berkahwin dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin46 pada 25 Oktober 2007 sebelum sah bercerai pada 18 Februari 2014. Kalau anak keutamaan kita fokuskan hal itu dan clearkan dengan bekas suami. Perkara itu disahkan Noor Nabila yang juga kakak kepada pengacara Neelofa ketika dihubungi Harian Metro dan menyifatkan ia keputusan dengan hati.

Hmmm harap-harapnya kedua-dua Nabila dan Zaidi dapat duduk berbincang baik-baik. Mahu memberi tumpuan kepada masa depan anak mereka Jebat. Bagi saya pertama sekali kita kena clearkan apa yang kita nak dalam hidup.

Menerusi laporan Detik Hot biarpun Engku Emran tidak mengesahkan hubungan mereka namun dalam satu hantaran terbaharu di Instagram seakan menguatkan spekulasi hubungannya dengan Noor. Ada juga spekulasi mendakwa mereka sudah bertunang namun belum ada sebarang penjelasan daripada mereka. Menurut Nabila antara yang sering ditanyakan adalah bagaimana dia masih kuat untuk berdepan dengan bekas suami Sharnaaz Ahmad.

Noor Nabila mengatakan bahawa pada awalnya memang susah untuk berhubungan baik dengan bekas suami kerana terlalu memikirkan rasa benci dan dendam namun selepas dirinya sendiri berfikir dan bermuhasabah dia merasakan semuanya perlu diselesaikan dengan baik untuk ketenangan dirinya dan juga demi kepentingan anak mereka Jebat Jayden. ARTIKEL BERKAITAN. PELAKON Sharnaaz Ahmad dan isterinya yang juga ahli perniagaan Noor Nabila sah bercerai pada 9 Julai lalu secara hakam di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Rupa-rupanya Nabila Huda selama ini menyembunyikan kisah hidupnya daripada diselak oleh sesiapa. Inilah sosok suami pertama Noor Nabila yang ternyata miliki profesi tak kalah mentereng dari Engku Emran GridPopID - Engku Emran menjadi sorotan di Tanah Air setelah menikah dengan Laudya Cynthia Bella pada tahun 2017 silam. Rata-rata media Indonesia mem4ntau Instagram bekas isteri Engku Emran iaitu Laudya Cynthia Bella bagi melihat reaksi pelakon popular itu berhubung khabar angin tersebut.

Kec0h Nabila Dikatakan Ada Hubungan Dgn Bekas Suami Erra Fazira Sekali Ini Komen Mengejut Sharnaaz Ahmad 04032021 by Penulis Tamu Pelakon Sharnaaz Ahmad 36 enggan mengulas lanjut mengenai spekulasi yang melibatkan bekas isterinya Noor Nabila Mohd Noor dan Engku Emran. Kalau anak keutamaan kita fokuskan haI itu dan clearkan dengan bekas suami. Teruskan hidup jangan ada marah atau dendam.

Kakak kepada selebriti terkenal Noor Neelofa Noor Nabila tiba-tiba menjadi bualan ramai sejak semalam di forum hiburan dan Twitter. Sejak semalam spekulasi hubungan Noor Nabila atau nama sebenarnya Noor Nabila Mohd Noor dan bekas suami Laudya Cynthia Bella itu tular dalam pelbagai platform media sosial terutama aplikasi TikTok. Foto IG Noor Nabila Mohd Noor fatin.

Saya akan cuba apa terbaik untuk anak saya Meskipun telah bercerai Nabila berkata dia tidak bermusuh dengan bekas suami sebaliknya selalu bertukar pendapat dan masih kekal berkawan. Malah ada juga pengguna TikTok yang membuat kenyataan mendakwa Noor Nabila dan Engku Emran sudah bertunang. Kebanyakannya berkongsi butiran peribadi Noor Nabila yang dikatakan bercinta dengan bekas suami kepada pelakon terkenal Indonesia Laudya Cynthia Bella.

Nabila juga dilihat tidak memberikan sebarang komen berhubung hal. Nabila juga menyifatkan Sharnaaz seorang ayah yang baik kepada anak tunggal mereka setiap kali dia datang melawat Jayden. Menangi hadiah bernilai RM1800 dengan membina Lego Super Mario.

Nabila Huda telah dikurniakan seorang anak perempuan Keisya Laila hasil perkahwinan bersama bekas. Aktor Sharnaaz Ahmad menyampaikan pesanan buat pengantin baharu Noor Nabila Mohd Noor dan Engku Emran Engku Zainal Abidin agar memelihara anaknya Jebat Jayden dengan sebaik mungkin. Malah ada juga pengguna TikTok yang membuat kenyataan mendakwa Noor Nabila dan Engku Emran sudah bertunang.

Pada 27 November lalu Nabila Huda telah meluahkan perasaannya di laman sosial Twitter terhadap sikap bekas suaminya yang dikatakan sering memburuk-burukkan sikapnya. Teruskan hidup jangan ada marah atau dendam. Nabila Huda Mengamuk Di Twitter Sebab Zaidi Zailani Burukkannya.

Untuk kenakan bekas suami. Bagi saya pertama sekali kita kena clearkan apa yang kita nak dalam hidup. Nabila dan Zaidi berkahwin pada Disember 2008 dan kemudiannya disahkan bercerai pada Ogos 2011.

Teruskan hidup jangan ada mar4h atau dend4m. Menurut Nabila antara yang sering ditanyakan adalah bagaimana dia masih kuat untuk berdepan dengan bekas suami Sharnaaz Ahmad. Teka-teki hubungan antara kakak kepada pengacara Neelofa iaitu Noor Nabila Mohd Noor dengan duda anak satu Engku Emran turut mendapat perhatian media di Indonesia.

Kalau anak keutamaan kita fokuskan hal itu dan clearkan dengan bekas suami. Menurut Nabila antara yang sering ditanyakan adalah bagaimana dia masih kuat untuk berdepan dengan bekas suami Sharnaaz Ahmad. Dalam hantaran di Instagram peribadinya pada Jumaat pelakon kelahiran Pulau Pinang yang mesra disapa Mamu Sharnaaz itu turut menitipkan.

Mantan suami Laudya Cynthia Bella Engku Emran telah melapas masa dudanya dengan menikahi janda anak satu Noor Nabila. Sharnaaz dan Noor Nabila mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak Jebat Jayden Ahmad yang kini berusia setahun. Noor Nabila juga didakwa memuat naik status yang dikatakan menguatkan lagi spekulasi dirinya berdepan masalah rumah tangga.

Sejak semalam spekulasi hubungan Noor Nabila atau nama sebenarnya Noor Nabila Mohd Noor dan bekas suami Laudya Cynthia Bella itu tular dalam pelbagai platform media sosial terutama aplikasi TikTok. Ketika si anak sedang laju membutirkan panggilan papa dan mama hubungan suami-isteri aktres berusia 27 tahun itu akhirnya menjengah jua ke Bahagian Perkahwinan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan Jawi awal minggu lalu. Sejak beberapa minggu yang lalu nama Noor Nabila terus dikaitkan dengan bekas suami kepada Laudya Cynthia Bella iaitu Engku Emran apabila kerap dilihat melakukan aktiviti bersama.

Hal itu gara-gara dakwaan segelintir pihak yang mengaitkannya dengan bekas suami pelakon. Bagi saya pertama sekali kita kena clearkan apa yang kita nak dalam hidup. GOSIP cinta membabitkan kakak kepada pengacara Neelofa iaitu Noor Nabila Mohd Noor dengan usahawan Engku Emran turut menjadi perbualan h4ngat netizen di negara seberang.


36 Gambar Suasana Birthday Ke 3 Jemyma Anak Fasha Sandha Pejam Celik Sudah Tiga Tahun Dah Usia Putri Raysha Jemyma Anak Perempuan K Anak Perempuan Gambar