Engku Emran juga berpisah dengan Laudya Cynthia Bella Julai tahun lalu selepas dua tahun mendirikan rumah tangga. Noor Neelofa Mohd Noor lahir 10 Februari 1989 ialah seorang pelakon pengacara dan model wanita MalaysiaKerjayanya bermula selepas dinobatkan sebagai juara Dewi Remaja 200910 dan terkenal menerusi lakonannya sebagai Alisya dalam drama bersiri Kau Yang Terindah yang bersiaran di TV3 dan Suri Hati Mr.


Tak Adil Tuding Keluarga Saya Sahaja Mereka Pun Sama Neelofa Dituduh Campur Urusan Kakak Dan Sharnaaz Hiburan Mstar

Adik-beradiknya termasuk pelakon dan pengacara Neelofa Ameera Khan instafamous dan Athisha Khan instafamous.

Noor nabila kakak neelofa pernah berkahwin. Kakak kepada selebriti terkenal Noor Neelofa Noor Nabila tiba-tiba menjadi bualan ramai sejak semalam di forum hiburan dan Twitter. PETALING JAYA Selebriti terkenal tanah air Neelofa melahirkan rasa bersyukur selepas kakaknya Noor Nabila selamat bergelar isteri kepada Engku Emran Engku Zainal Abidin 46 pagi tadi. Majlis pernikahan diadakan di kediaman Noor Nabila di Duta Tropika Kuala Lumpur.

Sementara itu Noor Nabila 37 yang merupakan kakak kepada pengacara dan usahawan popular Neelofa pernah berkahwin dengan aktor Sharnaaz Ahmad namun jodoh tidak panjang apabila bercerai pada Julai tahun lalu. Mereka dikurniakan anak lelaki Jebat Jayden. Nabila pernah berkahwin dengan pelakon Sharnaaz Ahmad namun bercerai Julai tahun lalu selepas hampir setahun berdepan kemelut rumah tangga.

Malah kakak kepada selebriti terkenal Neelofa ini turut mengakui dia kini perlu sayangi diri terlebih dahulu. Menerusi laman Facebook milik Noor Nabila dia merupakan bekas pelajar di. Biodata Noor Nabila Isteri Pelakon Sharnaaz Ahmad.

Dengan sekali lafaz kakak Neelofa Noor Nabila Mohd Noor 36 sah bergelar isteri Engku Emran Engku Zainal Abidin 46 di Masjid At Taqwa Taman Tun Dr Ismail di sini jam 1002. Kesimpulan yang Abang Nara dapat buat ialah memang adik beradik Neelofa ini cun melecun orangnya. Menurut Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad usia perkahwinan mereka baharu menjangkau dua tahun dan.

Nama Noor Nabila Mohd Noor atau mesra disapa Nabila tiba-tiba sensasi dan tular di media sosial setahun yang lalu. Untuk pengetahuan anda Noor Nabila pernah mendirikan rumah tangga pada Julai 2013. Saya berasa sangat gembira melihat Nabila meraih bahagia dan saya berharap agar kebahagiaan yang dilimpahkan kepadanya akan kekal sampai bila-bila.

Sementara itu Noor Nabila 37 yang merupakan kakak kepada pengacara dan usahawan popular Neelofa pernah berkahwin dengan aktor Sharnaaz Ahmad namun jodoh tidak panjang apabila bercerai pada Julai tahun lalu. Mereka berkahwin pada 9 September 2017 namun bercer4i pada Julai tahun lalu. Saya belum ada apa-apa nak komen sekarang Ringkas jawapan kakak Neelofa Noor Nabila apabila diminta mengulas gosip bertebaran konon bertunang dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin yang hangat diperkatakan dalam laman sembang sejak akhir-akhir ini.

Engku Emran Noor Nabila bergelar suami isteri. B3kas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor mengakui kini dirinya telah menjalani kehidupan baru selepas sah berpis4h dengan aktor berkenaan secara hakam pada 9 Julai lalu. Hari ini merupakan hari bahagia kakak saya Noor Nabila.

Mereka berkahwin pada 9 September 2017 namun bercerai pada Julai tahun lalu. Jadi sambil nak menunggu tue Abang Nara kongsikanlah gambar perkahwinan kakak si Neelofa yang bernama Noor Nabila. Bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad itu sah menjadi milik Engku Emran Engku Zainal Abidin hari ini selepas mereka diakad nikah sebentar tadi.

Noor Nabila Mohd Noor kakak kepada pelakon dan usahawanita Neelofa merupakan isteri kepada Sharnaaz. Neelofa menerusi kenyataan kepada media memberitahu dia gembira dengan pernikahan kakaknya dan mendoakan mereka dikurniakan kebahagiaan selamanya. Rupan-rupanya Noor Nabila ni merupakan adik-beradik dan kakak kepada Neelofa.

Tindakan sama juga dilakukan ibu Neelofa Noor Kartini yang membuat perkongsian di Instagram story berkaitan kata-kata memohon perlindungan Allah SWT. Neelofa menerusi satu kenyataan hari ini memberitahu dia gembira dengan pernikahan kakaknya dan mendoakan mereka dikurniakan kebahagiaan. Selepas memenangi Dewi Remaja.

Malah kakak kepada selebriti terkenal Neelofa ini turut mengakui dia kini perlu sayangi diri terlebih dahulu. KALAU saya berkahwin untuk bercerai saya tak akan kahwin itu penjelasan pelakon Sharnaaz Ahmad apabila didakwa sengaja melengahkan urusan penceraiannya dengan kakak Neelofa Noor Nabila Mohd Noor. Noor Nabila yang juga kakak kepada selebriti popular Neelofa selamat melangsungkan pernikahan dengan ahli perniagaan Engku Emran Zainal Abidin dengan sekali lafaz hari ini.

TEKA-teki mengenai adakah benar kakak Neelofa Noor Nabila Mohd Noor akan berkahwin dengan Engku Emran terjawab. Bukan hanya Noor Nabila tetapi dua lagi adik Neelofa iaitu Atisha Khan dan Ameera Khan turut memuat naik kata-kata sinis yang hampir sama di Instagram mereka seperti ditujukan buat seseorang. Bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad Noor Nabila Mohd Noor mengakui kini dirinya telah menjalani kehidupan baru selepas sah berpisah dengan aktor berkenaan secara hakam pada 9 Julai lalu.

Noor Nabila Mohd Noor atau nama popularnya Noor Nabila merupakan seorang usahawan wanita yang memegang peranan sebagai Pengarah Urusan syarikat pengeluar tudung jenama Naelofar NH Prima International Sdn Bhd. Dua tahun rapat bersama dan menamatkankan dengan perkahwinan pada 31 Mac 2017. Hal itu gara-gara dakwaan segelintir pihak yang mengaitkannya dengan bekas suami pelakon jelita.

Korang mesti tak tahu Sharnaaz adalah suami kedua Noor Nabila kakak Neelofa. KUALA LUMPUR Kakak Neelofa Noor Nabila 36 melangsungkan pernikahan dengan pilihan hatinya Engku Emran Engku Zainal Abidin 46 pukul 1002 pagi tadi di Masjid At Taqwa Taman Tun Dr Ismail sekali gus melenyap spekulasi hubungan mereka sebelum ini. Ini kerana si cantik manis berkenaan merupakan isteri kepada pelakon kacak bertubuh sasa Sharnaaz Ahmad pada ketika itu.

Pilot di Astro Ria. Kalau nak kongsi gambar majlis perkahwinan Neelofa memang rasanya kena tunggu dalam 45 tahun lagi kot. Gosip Bertunang Nabila Enggan Komen.

3 Merupakan bekas pelajar INTI College UiTM.


25 Gambar Majlis Perkahwinan Noor Nabila Kakak Kepada Neelofa